Rosessantjordi.com, especialistes en venda en línia de rosa de Sant Jordi, organitza aquest any el concurs de relats: “Rosa Sant Jordi”. Aquesta és la nostra participació. Vés a l'enllaç al final del relat i vota'ns !
Hi havia una vegada, fa molt de temps, una princesa que es deia Carolina, cada cop que veia un nen o una nena es reia d’ell, i reia tant fort que es sentia des del poble del costat. En aquest poble hi havia un noi anomenat Sant Jordi, era molt eixerit i quan veia un nen o una nena se li acostava i li regalava una rosa. El nens i les nenes se l’estimaven molt, en canvi a la princesa Carolina no se l’estimaven gens. Un dia, la princesa Carolina va veure el noi i es va enamorar bojament. Com que el noi no feia cas a la princesa Carolina perquè no li agradava que es burlés dels nens, la princesa va anar al bosc on hi havia un drac que parlava i ajudava a la gent.
Quan la princesa Carolina va arribar, li va dir al drac:
- Drac, m’has d’ajudar! M’he enamorat i al noi no li agrada la gent com jo.
- Doncs això ho has de canviar tu.
- Joooo!!! Però drac, no tens cap poció?
- No, jo només ajudo a la bona gent i tu només et rius dels altres.
- Però drac, em costa molt canviar, no sé fer-ho d’una altra manera i per això m’has d’ajudar!!!
- L’únic consell que et puc donar és que quan facis alguna cosa, pensa si a tu t’agradaria que et fessin el mateix!
I des d’aquell dia la princesa va ser amable com Sant Jordi i els nens i les nenes van fer-li un petó molt gran perquè van començar a estimar-se-la moltíssim i Sant Jordi li va regalar la Rosa més maca que tenia!
Crea tu Rosa Virtual y la enviaremos el 23 de abril